Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość zakupów. Kliknij pytanie poniżej, aby wyświetlić odpowiedź.

  • Jak mogę zmienić coś w swoim zamówieniu?

    Jeśli chcesz zmienić coś w zamówieniu, skontaktuj się z nami natychmiast. Zazwyczaj przetwarzamy zamówienia w ciągu 2-4 godzin, a po przetworzeniu zamówienia nie będziemy mogli wprowadzić żadnych zmian.
  • Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

    Akceptujemy płatność online Paynow, Blik oraz zwykle przelewy z banku.


  • Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

    Tak, możesz! Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Każde zamówienie jest realizowane do 24 godziny po złożeniu zamówienia. W ciągu maksymalnie 72 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz datę dostawy. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz kolejny e-mail z numerem śledzenia i linkiem do śledzenia zamówienia online u przewoźnika.


  • Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

    Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Zwroty i reklamacje.


  • Jak długo potrwa dostawa?

    Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji. Po potwierdzeniu płatności Twoje zamówienie zostanie zapakowane i przekazane do wysyłki wybranej przez Ciebie firmie kurierskiej. Dostawy można oczekiwać w ciągu 1-2 dni roboczych aczkolwiek może to trwać dłużej z przyczyn niezależnych od nas.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.