Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość zakupów. Kliknij pytanie poniżej, aby wyświetlić odpowiedź.
-
Jak mogę zmienić coś w swoim zamówieniu?
Jeśli chcesz zmienić coś w zamówieniu, skontaktuj się z nami natychmiast. Zazwyczaj przetwarzamy zamówienia w ciągu 2-4 godzin, a po przetworzeniu zamówienia nie będziemy mogli wprowadzić żadnych zmian. -
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Akceptujemy płatność online Paynow, Blik oraz zwykle przelewy z banku.
-
Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
Tak, możesz! Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Każde zamówienie jest realizowane do 24 godziny po złożeniu zamówienia. W ciągu maksymalnie 72 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz datę dostawy. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz kolejny e-mail z numerem śledzenia i linkiem do śledzenia zamówienia online u przewoźnika.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Zwroty i reklamacje.
-
Jak długo potrwa dostawa?
Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji. Po potwierdzeniu płatności Twoje zamówienie zostanie zapakowane i przekazane do wysyłki wybranej przez Ciebie firmie kurierskiej. Dostawy można oczekiwać w ciągu 1-2 dni roboczych aczkolwiek może to trwać dłużej z przyczyn niezależnych od nas.